Wymieniając wężyki od podciśnienia zauważyłem że w jednym wężyku zaraz przy turbo jest olej. Tak że jak odłaczyłem to kapła jedna kropla.
Oraz przy większym butowaniu idzie niebieski dym;/ To może być spowodowane tym zaworem n75?
[ Dodano: Pon 13 Sty, 14 23:22 ]
Czy już turbo pada?
[ Dodano: Sro 05 Lut, 14 11:43 ]
Szybkie pytanie. Czy jak podpinam + oraz - do tego zaworku n75 to powinien cyknąć? Bo jak podpinam to nic sie nie dzieje.
[ Dodano: Sro 25 Cze, 14 21:52 ]
Panowie a jeszcze jedno pytanie czy dzięki tym logom możecie spr czy przepływka jest ok? Ponieważ dalej walcze z tymi falującymy a raczej szarpaniem na jałowym biegu.. I co przychodzi do głowy to:
1. przepływka
2. alternator
3. wątpie żeby w 98 rok agr była dwumasa.. Ale cuda mogą być..
4. czujnik temp??
Sam już nie wiem.. Obroty falują np jak wciskam pare razy sprzegło to przez chwile tak zamieli. Gdy dojezdrzam do świateł czy wciśniete sprzegło czy nie i tak falują..
[ Dodano: Sro 25 Cze, 14 21:53 ]
Panowie a jeszcze jedno pytanie czy dzięki tym logom możecie spr czy przepływka jest ok? Ponieważ dalej walcze z tymi falującymy a raczej szarpaniem na jałowym biegu.. I co przychodzi do głowy to:
1. przepływka
2. alternator
3. wątpie żeby w 98 rok agr była dwumasa.. Ale cuda mogą być..
4. czujnik temp??
Sam już nie wiem.. Obroty falują np jak wciskam pare razy sprzegło to przez chwile tak zamieli. Gdy dojezdrzam do świateł czy wciśniete sprzegło czy nie i tak falują..
_________________
Komentarz