Prośba o sprawdzenie logów 1.9 tdi AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arpo4
    Classic
    • 2013
    • 21

    Prośba o sprawdzenie logów 1.9 tdi AGR

    Zamieszczone przez koper009
    PS. pytanie - może nie chcesz sprzedać ? :P
    uwierz nie chciał byś teraz tego kupić w takim stanie jak jest :P

    ale zima dłuuuuuugaaaaa :diabelski_usmiech
  • rytcher
    Rider
    • 2011
    • 420

    #2
    Prośba o sprawdzenie logów 1.9 tdi AGR

    Witam!

    Zrobiłem logi ale mam taki problem ponieważ dostaje przeładowanie przy 3.5 tyś za kazdym razem.

    003/003
    004
    000,000
    011
    008
    010
    001

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Re: Prośba o sprawdzenie logów 1.9 tdi AGR

      Zamieszczone przez rytcher
      Witam!

      Zrobiłem logi ale mam taki problem ponieważ dostaje przeładowanie przy 3.5 tyś za kazdym razem.

      003/003
      004
      000,000
      011
      008
      010
      001
      N75 do sprawdzenia na poczatek i szczelnosc.
      egr nie pracuje lub zaslepiony.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • rytcher
        Rider
        • 2011
        • 420

        #4
        Podsyłam BS statyczne




        003
        011
        000 004

        EGR zaślepiony. A jak mam sprawdzić n75? podobno podpinając go pod jakiś n118?

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          n75 w twoim aucie nie darady podmienic z n18 . wymien n75 i bedzie po sprawie .
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • rytcher
            Rider
            • 2011
            • 420

            #6
            Re: Prośba o sprawdzenie logów 1.9 tdi AGR

            Zamieszczone przez rOBERTO795
            Zamieszczone przez rytcher
            Witam!

            Zrobiłem logi ale mam taki problem ponieważ dostaje przeładowanie przy 3.5 tyś za kazdym razem.

            003/003
            004
            000,000
            011
            008
            010
            001
            N75 do sprawdzenia na poczatek i szczelnosc.
            egr nie pracuje lub zaslepiony.
            Wężyki wymienione oraz dolot wyczyszczony. Czyli został mi ten zawór n75.

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              tak jak German81 napisał- u Ciebie nie da sie podmuenic n18 z n75. pozostaje kupic nowy lub podmienic z innego auta na próbe.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • rytcher
                Rider
                • 2011
                • 420

                #8
                Wymieniając wężyki od podciśnienia zauważyłem że w jednym wężyku zaraz przy turbo jest olej. Tak że jak odłaczyłem to kapła jedna kropla.

                Oraz przy większym butowaniu idzie niebieski dym;/ To może być spowodowane tym zaworem n75?

                [ Dodano: Pon 13 Sty, 14 23:22 ]
                Czy już turbo pada?

                [ Dodano: Sro 05 Lut, 14 11:43 ]
                Szybkie pytanie. Czy jak podpinam + oraz - do tego zaworku n75 to powinien cyknąć? Bo jak podpinam to nic sie nie dzieje.

                [ Dodano: Sro 25 Cze, 14 21:52 ]
                Panowie a jeszcze jedno pytanie czy dzięki tym logom możecie spr czy przepływka jest ok? Ponieważ dalej walcze z tymi falującymy a raczej szarpaniem na jałowym biegu.. I co przychodzi do głowy to:

                1. przepływka
                2. alternator
                3. wątpie żeby w 98 rok agr była dwumasa.. Ale cuda mogą być..
                4. czujnik temp??

                Sam już nie wiem.. Obroty falują np jak wciskam pare razy sprzegło to przez chwile tak zamieli. Gdy dojezdrzam do świateł czy wciśniete sprzegło czy nie i tak falują..

                [ Dodano: Sro 25 Cze, 14 21:53 ]
                Panowie a jeszcze jedno pytanie czy dzięki tym logom możecie spr czy przepływka jest ok? Ponieważ dalej walcze z tymi falującymy a raczej szarpaniem na jałowym biegu.. I co przychodzi do głowy to:

                1. przepływka
                2. alternator
                3. wątpie żeby w 98 rok agr była dwumasa.. Ale cuda mogą być..
                4. czujnik temp??

                Sam już nie wiem.. Obroty falują np jak wciskam pare razy sprzegło to przez chwile tak zamieli. Gdy dojezdrzam do świateł czy wciśniete sprzegło czy nie i tak falują..
                _________________

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Logi zrób!!!!!
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • rytcher
                    Rider
                    • 2011
                    • 420

                    #10
                    Jak na razie nie moge ponieważ auto stoi u lakiernika. A dokładnie które logi mam zrobić?

                    [ Dodano: Czw 26 Cze, 14 20:18 ]
                    W pierwszych 3 postach są logi podane co kiedyś zrobiłem.

                    Komentarz

                    Pracuję...